Aditivum do paliva: MPM Complete Petrol System Cleaner: naprostá nezbytnost

Co MPM Complete Petrol System Cleaner dělá?

Moderní (přeplňované) benzínové motory jsou stále častěji vybaveny systémem přímého vstřikování paliva. Tento systém zajišťuje výkon a současně splňuje stále přísnější požadavky na ochranu životního prostředí.
Tyto vysoce kvalitní systémy vstřikování paliva jsou však citlivé na znečištění, které může způsobit poruchy a poškození. Vstřikovače paliva moderních benzínových motorů mají malé vstřikovací otvory a jsou umístěny přímo ve spalovací komoře. Zde jsou t yto vstřikovače vystaveny velmi vysokým teplotám a tlakům. Když je motor vypnutý, ve vstřikovačích vždy zůstane nějaké palivo. Tyto zbytky paliva se „spálí“ zbývajícím teplem kolem spalovací komory a na vstřikovači zanechají malé množství nečistot. Tento proces se opakuje při každém nastartování a vypnutí motoru. Tato velmi postupná kontaminace ucpává malé vstřikovací otvory vstřikovačů a způsobuje nepravidelné vstřikování paliva.

Právě tato nepravidelnost vstřikování paliva způsobuje poruchy nebo poškození, jako je například ztráta volnoběhu, horší startování, zvýšená spotřeba paliva, ztráta výkonu a dokonce vysoce nežádoucí účinek zvaný LSPI.


Píst poškozený LSPI


Nahromadění nečistot se opakuje při každém vypnutí motoru. A v moderních automobilech se systémem start-stop je to velmi často!

Podobný proces nastává u benzínových motorů s nepřímým vstřikováním, nicméně v tomto případě dochází ke kontaminací především sacích ventilů. V průběhu času tato kontaminace také způsobí poruchy, protože brání optimálnímu spalování.

Přidání čisticího prostředku MPM Complete Petrol System Cleaner do paliva čistí znečištěné vstřikovače nebo sací ventily. Čisticí účinek nastane, když prostředek přijde do styku se vstřikovačem nebo sacím ventilem, nicméně jeho přítomnost také zajišťuje, že tyto části zůstanou čisté. Velkou výhodou je, že když je motor vypnutý, stávající čisticí prostředek nepřetržitě a okamžitě zajišťuje, že vstřikovač nebo ventil zůstanou čisté.

Kromě čištění a udržování čistoty vstřikovačů a/nebo sacích ventilů brání použití čisticího prostředku MPM Complete Petrol System Cleaner také korozi v palivovém systému.

Ochrana proti korozi

MPM Complete Petrol System Cleaner také obsahuje takzvaný „inhibitor koroze“. Tato součást chrání kovové díly před korozí vytvořením ochranné vrstvy mezi kovy a palivem. Tato ochranná vrstva proti korozi nabízí obrovskou výhodu, zejména při použití moderního paliva E10, které bohužel vede k vyšší korozi různých kovů.

Vlastnosti produktu:

  • Odstraňuje znečištění vstřikovačů paliva a/nebo sacích ventilů a také spalovací komory a udržuje je čisté.
  • Zajišťuje obnovení výkonu.
  • Snižuje spotřebu paliva.
  • Pomáhá předcházet LSPI.
  • Pomáhá předcházet korozi palivového systému.
  • Zabraňuje nepravidelnému chodu motoru.
  • Snižuje škodlivé emise.

MPM Complete Petrol System Cleaner lze použít ve všech čtyřtaktních benzínových motorech automobilů, motocyklů, lodí a zahradních a parkovacích strojů s katalyzátorem nebo bez něj. Dávkování: 1x 250 ml pro automobily s objemem palivové nádrže 40–60 litrů. Přidávejte jej do paliva během každé údržby v servisu a jednou za 2 000 km zákazníkem. Optimálně jej nalijte do palivové nádrže bezprostředně před doplněním paliva.


Č.produktu: AD01250

V prípade otázok:
Kontaktujte technickú podporu MPM

Souhrn:

Moderní (přeplňované) benzínové motory jsou stále častěji vybaveny systémem přímého vstřikování paliva. Vstřikovače těchto systémů jsou při používání dnešních moderních paliv velmi citlivé na znečištění se všemi souvisejícími důsledky. Použití MPM Complete Petrol System Cleaner je jednoduchý a velmi účinný způsob, jak odstranit znečištění a korozi v palivovém systému, zabránit jejich vzniku a předejít tak poruchám a poškozením.

Tipy pro autoservis:

  • Znečištěné vstřikovače mohou být příčinou všech druhů poruch, například špatného volnoběhu nebo startování, vyšších emisí, vyšší spotřeby paliva a ztráty výkonu.
  • Horší než optimální vstřikování paliva může způsobit předčasné zapálení směsi při nízkých otáčkách (LSPI).
  • Vážné poškození motoru, například poškození pístů, může být následkem LSPI způsobeného kontaminací na vstřikovačích.
  • Špatně fungující katalyzátory mohou být způsobeny špatně fungujícími vstřikovači.
  • Motory se systémem „start-stop“ jsou obzvlášť náchylné k rychlejší kontaminaci vstřikovačů.
  • Abyste předešli poškození nebo poruše, přidejte MPM Complete Petrol System Cleaner do paliva při každém servisu.
  • Poraďte zákazníkovi, aby MPM Complete Petrol System Cleaner používal po každých 2 000 km jeho přidáním do paliva, ideálně bezprostředně před doplňováním paliva.
OEM News
MPM OEM Newsletter #12 - CS · 610,69 KB
MPM OEM Newsletter #12 - DE · 647,07 KB
MPM OEM Newsletter #12 - EL · 705,4 KB
MPM OEM Newsletter #12 - EN · 648,12 KB
MPM OEM Newsletter #12 - FR · 663,72 KB
MPM OEM Newsletter #12 - HU · 658,19 KB
MPM OEM Newsletter #12 - IT · 645,33 KB
MPM OEM Newsletter #12 - NL · 667,2 KB
MPM OEM Newsletter #12 - PL · 676,96 KB
MPM OEM Newsletter #12 - RO · 741,54 KB
MPM OEM Newsletter #12 - SK · 811,44 KB
MPM OEM Newsletter #12 - SR · 658,41 KB
MPM OEM Newsletter #12 - SV · 634,35 KB
MPM OEM Newsletter #12 - UK · 632,87 KB

Novinky MPM

Zavřít